woensdag 9 oktober 2013

Hallo
Hier weer even een bericht van mij gisteren een rare dag mijn man ging naar de tandarts voor een plan van aanpak en even later whatsappte hij me dat er al een paar uit waren en 22 oktober nog een keer dacht dat hij een geintje maakte maar hij kwam thuis en inderdaad er waren al 8 kiezen uit.

Ik weet precies wat hij doormaakt daar ik ook een paar jaar geleden de hele handel heb laten trekken maar nu ben ik er wel blij mee het is nog steeds niet ideaal eigen gebit blijft altijd beter maar als je zoals wij een tandvlees probleem hebt kan je het beter laten doen omdat je van je tanden en niet gezond tandvlees ook andere ziektes kan krijgen

Vandaag het pakket gehaald bij de C1000 daar kon je voor sparen en ik vind het een mooi pakket met een leuke inhoud waar je eens wat aan hebt vaak zit er van alles in wat je nooit eet maar moet zeggen dit verraste me.

1 opmerking: